Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych w roku 2017/2018 - 30 kwietnia, 2 maja, 4 maja

07 czerwca 2016 21:45 | Aktualności

Jak to dawniej w szkole było...

Tegoroczny Dzień Dziecka spędziliśmy w Górnośląskim Parku Etnograficznym w Chorzowie, gdzie mieliśmy okazję zobaczyć wnętrza starych chat i zabudowań gospodarskich. Największą atrakcją pobytu w skansenie była niezapomniana lekcja w starej szkole, podczas której przenieśliśmy...

07 czerwca 2016 14:36 | Aktualności

"Dziwny jest niedźwiedzi ród, że tak bardzo lubi miód"

Alan Alexander Milne W dniu 6 czerwca w klasie IIa można było zaobserwować niezwykły zlot 16 Kubusiów Puchatków. Każdy z nich miał swą baryłeczkę miodu, a co poniektórzy nawet dwie. Jednak nie tyle w celach konsumpcyjnych, co badawczych spotkanie to zorganizowano. Co...

06 czerwca 2016 13:23 | Aktualności

Sukces literacki Martyny

W dniu 23 maja (poniedziałek) o godz. 17.00 w Powiatowym Młodzieżowym Domu Kultury w Będzinie odbyło się wręczanie nagród zwycięzcom konkursu pt. "Literacka Zimówka". Naszą szkołę reprezentowała uczennica klasy VI, Martyna Borówka. Zdobyła ona III miejsce (ex aequo) za...

06 czerwca 2016 10:26 | Aktualności

„Bieg do szczęśliwego dzieciństwa już za nami”

2 czerwca uczniowie naszej szkoły wraz z rodzicami wzięli udział w symbolicznym biegu-proteście przeciwko „klapsom”. Na starcie stawiło się 160 osób, przybyli też liczni goście. Biegnący rejestrując się otrzymali numery startowe z napisami: „szczęśliwy rodzic nie...

05 czerwca 2016 20:56 | Aktualności

Dziękujemy!

JEST MOC ! Dziękujemy wszystkim uczestnikom biegu – DZIECIOM, RODZICOM. Swą liczną obecnością daliście dowód poparcia dla idei wychowania bez klapsów. Pokazaliście, że można się dobrze bawić mimo deszczu i na przekór deszczowi! Niech malkontenci i niezdecydowani...

05 czerwca 2016 14:59 | Aktualności

Zakopane i klasa VI

Nasza ostatnia wycieczka w klasie VI, rozpoczęła się od szlaku w Dolinie Kościelskiej. Przywitało nas tatrzańskie słońce, szeroka droga i pięknie usytuowany Potok Kościeliski. Spacerując z przewodnikiem tatrzańskim szlakami, podziwialiśmy piękne widoki, wchodząc na kolejną polanę. Będąc...

05 czerwca 2016 14:14 | Aktualności

Filmowy świat

Pewnego dnia szkołę odwiedziły postacie z filmu. Spacerując korytarzem spotykaliśmy księżniczki, piratów, Pipi Pończoszankę, Harry Pottera, Ciri z Wiedźmina, Darth Vader Samorząd uczniowski ogłosił Dzień Postaci Filmowych i wybrał najlepsze przebranie. Nasi zwycięzcy. I miejsce...

04 czerwca 2016 14:04 | Aktualności

IV Szkolny Turniej Szachowo - Warcabowy

Po wielu tygodniach zakończyliśmy nasz IV Szkolny Turniej Szachowo – Warcabowy. Chętnych było bardzo wielu uczniów, niestety nie wszyscy wykazali się dyspozycyjnością. Po wielu zmaganiach przedstawiamy zwycięzców. Szachy kategoria I – III klasy I miejsce Szymon Balcerzak,...

04 czerwca 2016 13:53 | Aktualności

Spotkania międzypokoleniowe w klasie I a

Uczniowie klasy Ia zgłębiali wiedzę o naszej szkole. W tym celu odbyli trzy spotkania międzypokoleniowe. Dzieci spotkały się z nauczycielką naszej szkoły- Panią Barbarą Zarodkiewicz- Czaplą, która wspominała szkołę najpierw jako uczennica, później jako nauczyciel. Podczas...

03 czerwca 2016 14:21 | Aktualności

Aktualności biblioteczne

Maj Czytelnik miesiąca: Marysia Smyl z klasy Ib Najlepiej czytająca klasa: IIb Statystyka wypożyczeń w poszczególnych klasach w maju: Klasa Ia - 0 książek Klasa Ib - 8 książek Klasa IIa - 3 książki Klasa IIb - 9 książek Klasa III - 5 książek Klasa IV - 2 książki Klasa...