Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych w roku 2017/2018 - 30 kwietnia, 2 maja, 4 maja

31 maja 2015 12:02 | Aktualności

Wycieczka do Kotliny Kłodzkiej

Dnia 27 maja 2015r. uczniowie klasy IV i VI wyjechali na trzydniową wycieczkę do Kotliny Kłodzkiej.
O godzinie 7:00 gdy już wszyscy się zebrali, wyjechaliśmy spod szkoły. Po około 2-godzinnej podróży dojechaliśmy do Paczkowa gdzie zwiedziliśmy Dom kata i mury obronne. Po obejrzeniu atrakcji autokarem udaliśmy się w dalszą drogę. Naszym następnym celem była Kopalnia Złota w Złotym Stoku. W trakcie zwiedzania przewodnik opowiadał nam historie kopalni a także ciekawostki o niej. Później pojechaliśmy do Wambierzyc. Zwiedziliśmy tam bazyliką i przeszliśmy kawałek drogi krzyżowej. Następnie przejechaliśmy autokarem do mini zoo i skansenu. Po tym, zmęczeni dojechaliśmy do Ośrodka Kolonijno-Wypoczynkowego w Radkowie. Po posiłku wypompowani rozeszliśmy się do pokoi aby odpocząć i mieć siły na kolejny dzień.
Drugiego dnia o 7:30 zjedliśmy śniadanie, a o 8:15 wyjechaliśmy do Kłodzka. Zwiedziliśmy tam twierdzę oraz przespacerowaliśmy się Starym Miastem i Mostem Gotyckim. Następnym punktem był spacer po Dusznikach Zdroju. Naszą główną atrakcją tego dnia było wejście na Szczeliniec Wielki (919 m n.p.m.). Tam przeszliśmy przez tak zwane Piekiełko. Po męczącej drodze wróciliśmy do ośrodka gdzie zjedliśmy obiadokolację, Dl relaksu wieczorem zostało zorganizowane ognisko. Po nim wszyscy rozeszli się do pokoi i wyczerpani usnęli.

Ostatniego dnia wycieczki, śniadanie zjedliśmy nieco później. Gdy wszyscy byli gotowi, ruszyliśmy na Błędne Skały. Tam każdy z nas miał okazję wspiąć się na szczyt i obejrzeć piękny krajobraz. Po dość męczącej trasie pojechaliśmy do Kudowy Zdroju, gdzie spacerowaliśmy parkami i degustowaliśmy wodę leczniczą. Ostatnim punktem spaceru po Kudowie było Muzeum Zabawek. Po zakończeniu zwiedzania wsiedliśmy do autokaru i ruszyliśmy w drogę powrotną. Wszyscy uczniowie jednogłośnie stwierdzili, że to była niesamowita wycieczka.''