Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych w roku 2017/2018 - 30 kwietnia, 2 maja, 4 maja

25 maja 2016 20:41 | Aktualności

POZDROWIENIA Z JASTRZĘBIEJ GÓRY!

Kiedy przyjechaliśmy do hotelu, to aż się zaskoczyłam, że te pokoje są takie ładne. Na początku nie chciało mi się chodzić na lekcje, ale zawsze było wesoło. Wycieczki są super. Kupiłam sobie pamiątki i nie mogę się doczekać powrotu do domu.
Ala Piątek

Na zielonej szkole bardzo mi się podoba. Pogoda też jest ładna. Oczywiście tęsknię za siostrą, tatą i mamą, ale jest super. Czas szybko płynie, niedługo będę w domu.
Alicja S.

Na zielonej szkole jesteśmy dwa tygodnie. Hotel nazywa się „Vis”, jest bardzo ładny. Bardzo nam się podoba na zielonej szkole.
Jagoda

Na zielonej szkole jest bardzo fajnie. Mamy wycieczki, zabawy, dyskoteki. Jest bardzo fajna pogoda, ale na początku lało i zmokliśmy. Widzieliśmy strusie, foki i inne zwierzęta – lamy, osły, króliki.
Maja

Drodzy rodzice, uczniowie, nauczyciele – chciałam Wam opowiedzieć o moim pobycie na zielonej szkole – miłego czytania. Rano budzimy się około 7.30, śniadanie mamy w postaci szwedzkiego stołu, tak samo ja kolację. Prowadzimy pamiętniki, w których opisujemy dzień. Mamy wycieczki, konkurs czystości. W pokoju jesteśmy we trzy. Mam nadzieję, że teraz wiecie, jak nam jest na zielonej szkole. Dominika

Na zielonej szkole jest super. Mamy dużo wycieczek i zabaw. Jest bardzo dobre jedzenie. Pogoda niekiedy jest ładna, a niekiedy brzydka. Bardzo tęsknimy.
Maksymilian Nowak

Część, mieszkamy w hotelu VIS i byliśmy już na Półwyspie Helskim, w Trójmieście i na farmie strusi. Bartek

Na zielonej szkole jest super, mamy dużo wycieczek. Jest dobre jedzenie. Szymon K.

Na zielonej szkole jest bardzo fajnie i jest ciepło. Chodzimy na plażę i bawimy się. Sa wycieczki i dyskoteki. Mamy lekcje i chodzimy na spacery. Zebrałam muszelki i poszliśmy na strusia farmę i zjedliśmy jajecznicę ze strusiego jajka. Tesknię za rodzicami, ale nie płaczę i sa dobre obiady. Zjadam je całe. Alicja W.

Na zielonej szkole jest miło i przyjemnie. Mamy fajne lekcje no i pani dyrektor nam czyta. Ania Kuwak

Jesteśmy na zielonej szkole, jest tu pięknie, bardzo mi się podoba. Mamy piękny ośrodek Vis. Jest super. Jakub T.

Moje wrażenia z zielonej szkoły są pozytywne. Niedawno mieliśmy mecz, chodzimy na plażę. .. Jest tego dużo. Bardzo mi się tu podoba. Emilia

Co dzień jest ładna pogoda, ale w morzu zimna woda. Kinga W.

Moje wrażenia  są pozytywne, jest ciekawie. Tylko jedna rzecz mi się nie podoba, bo nie możemy jeść lodów!!! Emily.

Moim zdaniem na zielonej szkole jest bardzo fajnie. Jestem zadowolony z tego wyjazdu. Jesteśmy w ośrodku wypoczynkowym Vis. Jakub Cz.

Część, na zielonej szkole jest super. Świetnie się bawimy, rozmawiamy, gramy w planszówki. Spotkaliśmy UKS, przyszli na nasze boisko, graliśmy mecz, było super. Radek

Bardzo mi się podoba moje łóżko, i moja szafka. Na śniadanie mamy stół szwedzki i na kolację.
Nikola Dziuba

Na zielonej szkole mamy dużo wycieczek bardzo ciekawych. Dowiadujemy się bardzo ciekawych rzeczy – na przykład o fokach, strusiach, i wiele innych rzeczy… Oliwia

Bardzo mi się tutaj podoba. Mamy ładną pogodę, chodzimy też pływać, na wycieczki, mamy ładna pogodę i sale do nauki i stołówkę. Jest też plac zabaw i boisko. Artur Fickowski

Na zielonej szkole jest super. Bawię się dobrze. Mam dużo wycieczek i miło spędzam czas. Mamy ładną pogodę. Nikola Urbańczyk

Moje wrażenia to że bardzo mi się podoba i jest tu bardzo ładnie, i też mi się podoba mój pokój. Marcin Szulc

15 maja o 8 rano wyjechaliśmy na zielona szkołę. Bardzo mi się spodobała, jeździmy na różne wycieczki, a czasem mamy zabawy w hotelu. Jest fajnie. Wszyscy tęsknimy, ale nie tak, żeby wrócić. Kinga Cz.