Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych w roku 2017/2018 - 30 kwietnia, 2 maja, 4 maja

06 czerwca 2017 19:14 | Aktualności

Wycieczka w Bieszczady

W dniach 24-26 maja klasy 5 i 6 wyjechały na wycieczkę w Bieszczady. Spod szkoły wyjechaliśmy o godz. 7:00. Wcześniej zapakowaliśmy do autokaru wszystkie nasze bagaże i pożegnaliśmy się
z rodzicami. Jechaliśmy około 10 godzin. Po drodze zwiedziliśmy skansen
w Łańcucie. Na miejsce dotarliśmy około godziny 18. Po zjedzeniu pysznego posiłku, zakwaterowaliśmy się w swoich pokojach. Do końca dnia mieliśmy czas wolny. Wypoczęci wstaliśmy po godz. 7:00. O 8:00 wyszliśmy z pokoi i poszliśmy na śniadanie. Następnie pani oznajmiła, że wybierzemy się do Sanoka. Podczas drogi mijaliśmy wiele pagórków, na których pasły się krowy i konie. Na miejscu rozdzieliliśmy się i poszliśmy zwiedzać największy w Polsce skansen na świeżym powietrzu. Zwiedzanie rozpoczęliśmy fotografowaniem oraz dokładnym obejrzeniem starych domków, które znajdowały się na terenie skansenu. Najciekawszy okazał się jednak sklep spożywczy, w którym na ladzie znajdowały się najrozmaitsze, stare produkty. Innym dość ciekawym obiektem była stara szkoła. Przewodnik pozwolił nam usiąść w starych ławkach oraz napisać coś na dawniej używanych tabliczkach. Obejrzeliśmy kałamarz, z  którego korzystali dawni uczniowie. W ten sposób mogliśmy poznać jak dawniej uczyły się dzieci w naszym wieku. Po zwiedzeniu wszystkich budowli dostaliśmy czas wolny, aby móc kupić pamiątki dla siebie i swoich bliskich. O godz. 12:30 opuściliśmy skansen i wyruszyliśmy w dalszą podróż. Przewodniczka oznajmiła, iż wyruszymy nad Zalew Soliński. Było wspaniale!!! Mogliśmy zjeść lody oraz wykupić przeróżne gry i zabawy. Na kolacje były kiełbaski z ogniska. Do pokoi wróciliśmy bardzo zmęczeni po całym dniu. Rano wstaliśmy podobnie jak dzień wcześniej o 7:00. Był to już ostatni dzień naszej wycieczki. Śniadanie było o godz. 8:00. Następnie musieliśmy się spakować, ponieważ nasza wycieczka dobiegała końca. Pojechaliśmy do domu patronki naszej szkoły. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych informacji o Marii Konopnickiej. Potem odwiedziliśmy hutę szkła. Mieliśmy możliwość rysowania na szkle. Następnie pojechaliśmy na obiad. Był pyszny. Została tylko droga powrotna. Do Sączowa dotarliśmy po godz. 22:00. Wycieczka podobała się wszystkim.